Mplayer: umisteni titulku

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pátek Leden 11 10:09:14 CET 2002

Marián Kyral wrote:

> Který?
>
> Xine titulky v souboru zatím nepodporuje (pouze DVD).
> A navíc ty titulky jsou fakt nejhezčí jaké jsem kdy viděl, navíc se mi
> líbí kolik výstupních zařízení to podporuje.

ja mam zas iny problem, skusal som aviplay, najprv nesli fonty s
antialiasingom, uz som to vyriesil, ale aj tak, ked dam titulky z GUI
a nie z prikazovej riadky, tak mi ich proste nespusti.
(teda, mne je to jedno, ale naucit sekretarku spustat filmy z prik.
riadky ...)

        peter
--
System integrator for LAN/WAN