obsah pop3 root

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Leden 11 10:56:50 CET 2002

On Fri, 11 Jan 2002, Krahulik Petr wrote:

> Zdravim,
>
> Nejsem moc zkusenym uzivatelem Linuxu.
> Potreboval bych poradit s problemem jak stahnout zpravy z uctu root.
> Dostal jsem do spravy linux server a v nem jsem okamzite nastavil v /
> etc/aliases presmerovani root
> na jiny pop3 ucet.
> Kdyz se podivam do /var/spool/mail tak soubor root ma velikost asi 177 MB
> takze je tam spousta zprav ktere bych chtel stahnout precist a odstranit.
> Muzete mi nekdo prosim poradit jak nejlepe stahnout a prohlednou tyto
> zpravy?

Rekl bych, ze nejbezpecnejsi je se prihlasit pres ssh, pripadne primo na
konzoli serveru a pustit nejaky postovni klient primo na linuxu (napr.
pine, elm...), nebo: adduser blabla;passwd blabla; cp /var/spool/mail/root
/var/spool/mail/blabla; chown blabla.mail /var/spool/mail/blabla; logout
a postu si precist pres POP3 nebo IMAP jako uzivatel blabla.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..