Jak provest korektne upkrade KDE/Ximian?

bob.bob na email.cz bob.bob na email.cz
Pátek Leden 11 11:31:17 CET 2002

Kdyz si stahnu u SuSE aktualni verzi balicku KDE a v Yastu provedu upgrade/instalci, tak jak to lezi,bezi je vysledek upgradu evidentne nepouzitelny (KDE se nespusti). Existuje nejaky postup jak upgradovat KDE (ktere balicky v jakem poradi?) v SuSE 7.3 na aktualni verzi? (zkousel jsem sdb u SuSE, ale nenasel jsem). Tentyz problem mam vlastne i s Ximianem. Jak Yast resi zavislosti (mimo orig. instalaci, kde je to evidentne osetrene)? Mam pocit, ze zobrazi uspesnou instalaci balicku a hlasky o problemech se zavislostmi nebo konflikty (viditelne pri klasickem rpm -Uvh) potlaci :(

Bob

---
   ---------> Created by Email.cz