ezmlm: mailing list na virtualni domene

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Pátek Leden 11 12:33:51 CET 2002

A nemůže to být tím, že e-maily do vámi vytvořené konference se předávají
uživateli alias, který jednoduše neexistuje? Alias je totiž něco jako
virtuální uživatel, kterýmu se předává to, co nepatří existujícímu
uživateli. Tedy bych buď do control/virtualdomains napsal řádek
"domena.cz:domena-list", anebo bych vytvořil příslušný soubor
~alias/.qmail-alias-domena-list.

Nepomohlo by to?

--mch

Michal Chocholáč
mch na vosis.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje winy.
Kontrolováno antiwinovým systémem FORMAT (http://format.microsoft.com).
Verze: 0.0.001, Winová báze: 95.982.000 MENT XP, Datum vydání: po útoku

Tip: Antiwinový systém lze spustit v příkazovém řádku počítače příkazem
"format c:". Odpovíte-li kladně na připravenou soutěžní otázku, bude
nalezený winus z počítače spolehlivě odstraněn. --micom.cz