Jak provest korektne upkrade KDE/Ximian?

bob.bob na email.cz bob.bob na email.cz
Pátek Leden 11 14:05:38 CET 2002

> Pouzijte YOU (On-line aktualizace) (predpokladem je zkonfigurovane
> internetove pripojeni).

Na to mam moc pomaly modem. Stahnul jsem si v praci veskere balicky KDE 2.2.2 z ftp SuSE a pokusil se doma o instalaci pres YaST, vysledek byl znacne neuspokojivy. Na jinem stroji jsem to nasledne zkousel "rucne" pres rpm -Uvh ...otravna prace (chybejici zavislosti apod - chtelo by to vedet v jakem poradi balicky instalovat) . U Ximianu je to jeste vetsi problem, ale s tim zatim moc nevylezam, preci jen jsem zatim videl pouze balicky pro SuSE 7.2 a starsi (primo na ftp Ximianu).

S YOU se o to z meho pohledu nema smysl pokouset taky proto, ze skutecne nechapu jeho cinnost - pote, co jsem nacpal v praci update pro SuSE 7.3 na CDRW a doma nainstaloval pres YaST, dostal jsem skvely napad otestovat YOU (tesil jsem se jak se dozvim, ze mam vsechno aktualni). YOU chvili hledal aktualni verze balicku a kupodivu nasel - doporucil mi upgradovat jiz nainstalovane aktualni verze balicku naprosto stejnymi ("zabavne" i proto, ze jsem rucne upgradoval i samotny YOU, ktery mi tvrdosijne pri online aktrualizaci tvrdi, ze jej musim nejdrive aktualizovat stejnou verzi, abych mohl dal online bez problemu upgradovat). Takze tudy asi ne e.

Kdysi jsem u SuSE videl (tusim u verze 6.4) nejakej skript na upgrade KDE na 2.0, neexistuje neco podobneho i pro 7.3? A co se tyce Ximianu - kvuli nicemu jinemu nez Evolution to nesci, u SuSE je jen 0.99 ale uz nejakou dobu je stable 1.0 - jenze, jaxem jiz napsal u KDE - nevim v jakem poradi instalovat balicky, abych u toho nesedel a neresil otazku - "Tak, kterym balickem zacneme?...treba timhle....aha, tak tobe neco chybi neco z X, tak zkusime teda X...jo, tak X chybi zase neco z Y....atd". Samotny Yast to teda neumi, kdyz me odkazujete na, v mem pripade de fakto nefunkcni, YOU? :(

SuSE pouzivam od 6.1 a prestoze jsem spis jen ze zvedavosti zkousel i jine distribuce, vzdycky jsem se vratil... ;)

---
   ---------> Created by Email.cz