RedHat 7.2 a cestina

ondrakr ondrakr na volny.cz
Pátek Leden 11 23:12:41 CET 2002

Dne st 9. leden 2002 15:27 jste napsal(a):
> Mam problemy s cestinou a RedHatem 7.2. Prohledaval jsem archiv, ale bud
> to tam neni nebo jsem hledal spatne, proto se ptam. O vikendu jsem si ho
> naistaloval a nedokazal jsem vyresit nasledujici:
>
> 1.    nemuzu psat velka pismena s nabodenicky
> 2.    kdyz je zapnuty antialiasing nezobrazuje se c s hackem - resi
> vypnuti antialiasingu :-[
> 3.    jak se prepina cs/en klavesnice?
>
> Diky, Libor

Doporucuju nainstalovat TTF fonty treba z Windous ;-) potom zapnout
antialiasing a vse je celkem ok ! Mam takhle vsechny pisma v KDE 2.2.2
nastaveny na ARIAL ISO 8859-2.  Jako netovy prohlizec jde celkem dobre pouzit
potom i konqueror ale sem tam sou stejne fonty blbe - pouzivam spis Mozilu
tam to je prakticky s fontama bez problemu s diakritikou.