vmware vs mandrake

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 11 23:36:34 CET 2002

   From: Miroslav Zelený <miroslav.zeleny na worldonline.cz>
   Date: Wed, 9 Jan 2002 16:52:50 +0100

Zdravím,

   > instaloval jsem vmware 2.0 na mdk 8.1 a pri kompilaci (asi modulu) to hlasi
   > nejaky chyby. domnivam se ze vmware 2.0 je pro jadra rady 2.2 a tam sou
   > asi promeny ktery v 2.4 nejsou. jeslti se stim nekdo setkal a vi co stim tak
   > prosim napiste.

pokud nám prozradíte, jaké chyby to byly, zcela jistě si někdo dá tu práci
a napíše onu hlášku do Google.com a pošle ji sem. Proto ji sem raději
neposílejte, zkuste to sám, uvidíte, že to půjde.
--
Pavel Janík

Actually, we've just rescheduled: the word now is that Emacs 21 will not be
released before year 2005.
                  -- Eli Zaretskii in comp.emacs about release of Emacs 21