2GB - ftp prenos - doplneni

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Sobota Leden 12 00:45:55 CET 2002

>    From: Michal Krause <michal na krause.cz>
>    Date: Fri, 11 Jan 2002 09:15:19 +0100
>
>    > > BTW - tohle číslo je hodně zajímavé, jeho rozklad na prvočísla je
>    > > 2^21*13*479 ;-)
>    >
>    > Jsi si jisty, ze 2^21 je prvocislo? :)
>    > [nebo mi neco uniklo?] :)
>
> Ale já jsem nepsal, že je to prvočíslo, jak si můžeš z mé citace přečíst,
> napsal jsem, že je to *rozklad* na prvočísla.
>
> BTW - vyřešilo se to nakonec? Jak?
> --
> Pavel Janík

Zatim stale bez uspechu :-(
Nejak mi ale nedochazi, proc k podobnym problemum vubec dochazi. Linux ma
vlastni filesystem- ext2, ktery umi vytvorit soubor o velikosti az 2TB, ale
pres system jako takovy proste neprojde vice jak 2GB.
Kdyz jsem pracne prekonal hranici 2GB, objevuji se dalsi problemy a nove,
"neprekonatelne" hranice.
Krom toho je zajimave, ze treba ten ftp client konci na cca 13GB, ale kdyz
jsem testoval system jako takovy, tak jsem pomoci nejake obludnosti jako :
cat /dev/zero > velkysoubor.txt
zaplnil bez problemu cely 60GB disk

To ze 2GB soubory jsou pro 99,99% uzivatelu systemu Linux nepouzitelne je
asi pravda, ale co chudak ta mensina? :-((((

Jinak pripravuji na test ftp klienta napsaneho v Perlu. Uvidime, jaka se
objevi hranice nyni :-))))

Pavel Rauš

WWW.CPAN.CZ - portal pouze o Perlu