problémy s ISDN

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 12 00:34:22 CET 2002

On Fri, Jan 11, 2002 at 10:17:09PM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> mknod /dev/isdninfo c 45 255
> mknod /dev/isdnctrl0 c 45 64

To mu ale nepomuze. Asi existovaly i modemy v telefonu, ale to co dava
telekom ted (a co po resetu zacne mluvit polsky ;-))
je sprosty winmodem, ktery nema pravo nazyvat se modemem. Komunikuje to
pres CAPI a tim padem mame v linuxu vymalovano.

Kazdopadne jestli mate nejaky starsi telefon, ktery umi AT prikazy a sync
to async konverzi, zapomente na vsechno co se v linuxu jmenuje
ISDN a postupujte podle prirucky k tomu telefonu a podle navodu jak v
linuxu rozbehnout modem. Externi ISDN zarizeni se totiz smerem k
pocitaci tvari jako modem a tak nepotrebuji zadnou isdn podporu v jadre.
Za to ale prichazite o komfortni nastroje typu isdnlog a podobne.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.