sitove nastaveni

Pohodar pohoda na seznam.cz
Sobota Leden 12 01:05:14 CET 2002

Zdravim,

podelil by se nekdo o par tipu na vyreseni problemu s nastavenim site?
(RH 7.2)

mam problem s ping po lokalni siti. na Net je vse v poradku, ale pokud
chci pingnout treba i na localhost, tak mi to pise not permitted.
Na firewallova pravidla pouzivam iptables, ale rekl bych, ze zde problem
neni, pac to nejde, ani kdyz udelam iptables -F a nastavim implicitni
politiku (INPUT,OUTPUT,FORWARD) na ACCEPT.

I routovaci tabulka se mi zda v pohode - route add localhost lo

Neznam jeste strukturu Linuxu tak do podrobna, tak nevim, co bych mel
jeste zkontrolovat...
Internet mi funguje bezproblemove, tak kde je ten zakopanej pes :-) ?
diky moc