Jakou grafickou kartu pro Linux?

Julius Loman lomo na lomo.sk
Sobota Leden 12 13:58:23 CET 2002

On Fri, Jan 11, 2002 at 09:45:07PM +0100, Pavel XPJ Jisl wrote:
> Zdravim,
>

> ,+---[ Dne pátek 11. leden 2002 16:52 Julius Loman napsal(a) ]---+'
>
> tak to jste laboroval moc dlouho na špatném místě. Já jsem přebuildnul ta dvě
> srpm-ka od nVidie, nainstaloval je, v XF86Config-4 jsem nahradil nv za nvidia
> a napsal startx. Vše funguje k mé spokojenosti... (A Unreal Tournament fičí
> *rychleji* neĹľ na win!)
laboroval som presne tam, kde vy. Lenze mi XFree nenastartoval s chybou
Failed to allocate LUT context DMA

Ak viete, co to vobec je, tak by som sa rad nechal poucit. Ani som nic
na toto nevygoogloval, takze som si s tym nevedel rady. Tipujem na akysi
HW problem (bola to jedna z vobec prvych TNT2 kariet, kupovana este
niekedy v polovici roku 1999)