Extremne zatizeny postfix

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Sobota Leden 12 19:42:11 CET 2002

"David Olszynski" <hisaak na ysoft.cz> pise v diskusnim prispevku
news:Pine.LNX.4.33.0201121527250.8155-100000 na ns.ysoft.cz...
> Nevite nekdo aspon jak na tohle? A myslite si vubec, ze by to pomohlo
> (tedy ze tcpserver s cdb by to stihal)? To "reseni" s iptables fungovalo
> dobre az na ten limit cca 10tis. adres.

Pokud postfix nerozchodite s tcpserverem, zkusil bych neco, co pod
tcpserverem beha (qmail?) a vse forwardoval treba pres 127.0.0.1 do
postfixu, ktery bude naslouchat jen na 127.0.0.1 nebo nejake interni adrese
(nebo mozna rychleji rourou pres /usr/sbin/sendmail -oem -oi). Ja tak mam
nejdriv antivir branu a pak teprv to, co projde, mi prijde do postfixu.

BTW ad spam, neco takoveho by tomu neulehcilo?
http://www.spin.it/furio/rblplus-postfix.html

MK