nefungujuca sk(cz) klavesnica v KDE (KDE only)

Ján Halaša xhalasa na fi.muni.cz
Sobota Leden 12 20:52:27 CET 2002

Julius Loman wrote:

> z nepochopitelnych pricin mi akosi prestala fungovat sk klavesnica v
> KDE(2.2.2) v MDK8.1. Rovnako sa mi sprava aj CZ keymapa. Nefunguje
> pisanie diakritiky (makcene, dlzne idu) v KDE aplikaciach (podotykam iba
> KDE aplikacie, ostatne idu OK napr staroffice, vsetky gnome aplikacie),
> pricom zobrazovanie diakritiky funguje vsade spravne (aj KDE aplikacie)
>
> Sprava sa to tak, ze namiesto znakov s makcenom pise ako keby malo iny
> charset (pricom vsade je nastaveny spravny iso8859-2). Napriklad kwrite
> tieto znaky (vsetky) s makcenom ulozi ako 0x3F (otaznik).

Ahoj,

Myslim ze staci nastavit LANG=sk.
KDE aplikaciam nestaci LC_CTYPE=sk_SK.
Aspon mne to tak chodi (ostatne locales mam na en_US).
Celkovo prepinac klavesnice 'sk' funguje dost chybovo,
ked spustis KDE app. z nejakeho odkazu, nefunguje
mrtva klavesa na dlzen/makcen a klavesa '2'
posiela namiesto makkeho l, l s dlznom
(v KDE 2.2.2).

Jan