apache+php3+mysql

Lukas Vondracek lukas.vondracek na post.cz
Neděle Leden 13 13:59:18 CET 2002

>  skriptu je pouzita nedefinovana, nebo nepristupna funkce mysql_connect(),
>  nevite prosim vas nekdo co s tim. Diky za kazde nasmerovani.
>  mam distribuci debian potato a pouzil jsem baliky jen z teto distribuce

1] Nainstaloval jste si podporu php pro mysql (php3-mysql resp.
php3-cgi-mysql pokud pouzivate PHP jako cgi) ?

2] Podivejte se, zda mate v php.ini uvedeno a nezakomentovano:
extension=mysql.so. Je to zpravidla az nekde na konci souboru.

(Soubor php.ini hledejte v adresari /etc/php3/apache/ resp. v
/etc/php3/cgi/ pokud pouzivate PHP jako cgi)

BTW: s problemem to sice nesouvisi, ale mate nejaky zvlastni duvod proc
nepouzivate php4?

--
Lukas Vondracek
mailto:lukas.vondracek na post.cz