2GB - ftp prenos - doplneni

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Neděle Leden 13 15:26:11 CET 2002

> Takze to evidentne bude spis problem s tim programem, pripadne s prenosem
> dat po siti. Je ta hranice, kde to skonci, deterministicka, tj. stejna
> pri kazdem opakovani pokusu?

Ano, zkousel jsem to 3x a pokazde mi lftp koncilo na naprosto stejnem
cisle - je to tech cca 13GB, presne cislo jsem tu jiz nekde psal. Pri
poslednim pokusu jsem kvuli tomu nainstaloval posledni verzi lftp v nadeji,
ze by to mohlo byt lepsi. Bohuzel tez bez uspechu. Problem na siti bych
vyloucil, zkousel jsem posilat mezi Windows i mnohem vetsi soubory a tam to
slo v pohode.

Pavel Rauš