askey PCI modem HW 56K

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Leden 13 15:50:08 CET 2002

On Thu, Jan 10, 2002 at 08:05:39PM +0100, Radek Cervinka wrote:
> Dobry den,
> v nabidce jedne firmy jsem objevil interni PCI modem od
> Askey (56K) o kterem prodejce tvrdi ze je hardwarovy.
> Pise o nem ze je vhodny pro "non mmx systems". Cena je okolo 1000 Kc.
  Chacha, je to Askey HQF1456 cosi ci tak nejak? To je smartHCF a jestli je
tento modem hardwarovy a podporovany, tak asi opravdu zacnu chodit kanalama...
  Alespon takovy modem znam, vsude je psano vhodne pro starsi nonMMX pocitace,
ale vidim dobre, napis CONEXANT se na me smeje... To je banda lina, maji
ovladac jen pro HSFka, pro HCF mel byt uz koncem roku 2001. Je 2002 a nula
od nuly posla...

PS: Udajne nektere serie chodi i s tim HSF ovladacem, dneska budu stahovat
z netu vsechny mozne ovldacae a mam pres noc cas si s tim hrat. Paklize to
rozjedu, dam vedet.

S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz