voodoo3 a xfree86 3.3.6

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Leden 14 07:59:53 CET 2002

> Ja nevim jak na DEB, ale na RH6.2 mi to chodilo. Ale mam dojem,  ze
> exace musi byt suid.

mam dojem ze rootovy bi nemalo vadit ked niesu suid. ale potom sdom
niekde cital zmienku ze niekdo tie glide kniznice upravil tak abi vzdi
chceli /dev/3dfx

> A ten modul 3dfx urcite potrebujes. Na kernelech 2.2.x to slo
> zkompilovat v pohode.

debian ma v zdrojaku k modulu pridany riadok

#include "kinfo.h"

do tohto suboru program kinfo napcha #define riadky ktore normalne davas
do prikazoveho riadku pri kompilacii.

> Ale bude lepsi dat tam 4 kove X a budes mit i Xvideo a tak.

to ano len musim este zistit jak spravim glide3-DRI kniznice a vrhnem sa
nato.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"