lm_sensors a nesmyslne hodnoty

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Leden 14 11:28:03 CET 2002

zravicko,

o weekendu jsem si zkompiloval a nainstaloval lm_sensors 2.6.2.
nepatchoval jsem kernel, jenom jsem ho znovu zkompiloval s podporou
I2C (vsechno jako moduly) a lm_sensors jsem zkompiloval zvlast.
nasledne mi pak sensors-detect doporucil moduly k zavadeni, coz jsem
provedl a rovnou zapsal do prislusneho rc* a modules.conf. potom
'sensors -s' a basta. jenomze vystup ze 'sensors' ukazuje naprosto
nesmyslne hodnoty!

nejde mi ani tak o to, ze vetrak ma udajne otacky pres 11000, o tomto
problemu s dvojnasobnou detekci otacek u nekterych vetraku jsem se
docetl ve FAQ a opravil. zarazilo me spis, ze procesor ma podle
'sensors' teplotu +127°C :-))! i ostatni hodnoty (voltaz apod.) jsou
takove, ze je u vsech polozek napsano 'ALARM'. naproste nesmysly.
jasne, bios pritom ukazuje hodnoty docela normalni.

takze, nez se v tom zacnu poradne vrtat, nema nekdo vyresen podobny
problem? deska je abit kt7a-raid ('sensors' mi vypisuje hodnoty pro
drivery max1617, lm80 a eeprom), procesor athlon 1000 (ma teplotni
diodu, ale deska asi stejne porad meri pomoci cidla pod procesorem),
lm_sensors 2.6.2 a jadro 2.4.17.

diky za kazdou radu

p.s.: abych nezapomnel, 'sensors' navic pise 'chassis intrusion'.
copak to ma byt?

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line