VYRIESENE - Re: nefungujuca sk(cz) klavesnica v KDE (KDE only)

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Pondělí Leden 14 11:17:06 CET 2002

Julius Loman wrote:

> Ahoj
>
> dik, zabralo to, uz to funguje ako ma. Este by ma zaujimalo, co mi
> racilo ten LANG prepisat, lebo ja som to nebol a pred casom mi to
> chodilo ok.

Nejaka externa aplikacia, ktora ti to zmenila v /etc/environment
(debian), resp. /etc/sysconfig/i18n (redhatoidne systemy).
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [mobil: +420 724 429787]

Daląí informace o konferenci Linux