beginer: openLDAP v 1.2

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 14 12:11:00 CET 2002

On Mon, Jan 14, 2002 at 10:12:54AM +0100, Krištof Petr wrote:

> Podivat se na poradi pam modulu v system-auth stacku?

Hm, to by mohlo byt ono.

> Chova se to fakt divne.

Co me prijde hlavne divny je prikry nepomer mezi vyresenim dotazu pres
ldapsearch a pres nss_ldap. Ta masina samozrejme je stara a slaba a co
ja vim co vsechno, ale ted to zkousim s jednim uzivalem (mnou) proti
realne databazi, kterou ve vysledku pouziju. Ta bude na jinak
silnem stroji, ale zase se na ni bude valit rekneme 100 vic
pozadavku. Pokud najdu uzivatele za dve vteriny, mam
ho dokazat prihlasit rekneme za pet. Spocitat MD5 sumu a porovnat ji s
ulozenou prece neni problem na minutu.

> Replikaci master serveru na jednotlivy masiny, ktere pak jedou
> dotazy samy na sebe?

No reseni to sice je, ale nic moc v porovnani s tim co umi novell a nebo i
blby windows. Budu muset prubnout, jestli se daji menit v tehle konfiguraci
hesla.

> Gq neni spatnej, ale nepodporuje UTF-8 a vyvoj nejak usnul.

Bez diakritiky je to v Cechach celkem na pytel.

> Directory Administrator je dobrej, ale moc multimedialni.

A pokud se dobre pamatuju neumi nic okolo samby.

> Zajimavej by casem mohl byt KDirAdm.

Velke cile ale zatim dostupna verze nejde ani prelozit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.