Click to focus vs. Follow mouse

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Leden 14 16:22:25 CET 2002

Dne pá 11. leden 2002 02:53 Pavel Kankovsky napsal(a):

> click to focus...druha varianta mne privadi k silenstvi

No vidite, mne zase privadi k silenstvi ta prvni ... :-)

Zkratka dobre je takto mysleny dotaz absolutne nesmyslny.
Vyzkousejte si jedno, vyzkousejte si druhe, v KDE mate dokonce moznosti tri:
-fokus se meni kliknutim
-fokus se zmeni, kdyz na okno najedete
-fokus se zmeni, kdyz z okna sjedete

(rozdil druhe atreti moznosti je v tom, ze kdyz je krysa nad backgroundem,
jednou zustava aktivni stare okno a v podruhe neni aktivni okno zadne)

Proste nekdo ma rad holky, druhy zase vdolky...
--
Oto 'tapik' Buchta