Pomoc s Microcom ISDN Porte plus pod MDK 8.1 s 2.4.8-26mdk

Kučera Petr Petr.Kucera na autocont.cz
Pondělí Leden 14 16:39:38 CET 2002

Dobrý den,

prosim o pomoc nekoho kdo uvedeny modem rozchodil pod Linuxem,aby mi napsal jakym zpusobem.Me se to nepodarilo,
minicomem,jsem se spojil,ale po chvily spojeni padlo,v logach se mi nic neloguje,tak nevim jak na to.Poslete mi prosím jak mate nastaveny etc/sysconfig/isdn,etc/modules.conf,pripadne jine conf. soubory.Nevim jestli se chova jako standartni modem,nebo je treba nahravat na to nejaky modul (hisax mi nechodi,ale ten je asi jenom pro interni modemy),pripadne inicializacni retezec,zatim na testovani jsem pouzival wvdial,pak musim nejak rozchodit dial on demand (asi diald),aby mohli wokeni stanice pres Squida na inet.
V pripade ze se mi to povede,tak AutoCont na jihu čech asi prodal prvni server s Linuxem.

Zatim Vam vsem dekuji a LINUXU zdar.

PS:Clear Your Window$ with UNIX or LINUX and Stop paying Your Bills !

Petr Kučera
AutoCont CZ a.s., pobocka Ceske Budejovice
Branisovska 2, 370 05 Ceske Budejovice
e-mail : petr.kucera na autocont.cz <mailto:petr.kucera na autocont.cz>
telefon : 038/5346606 /122
fax : 038/5346083