logovani informaci o mailech

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Pondělí Leden 14 15:53:25 CET 2002

Jiri Kratochvil wrote:

> Zdravim,
>   pouzivam postfix. Server bude slouzit jako relay host pro dalsich
> 3-10   serveru a bude dale tyto zpravy preposilat na dalsi server (dany
> server je nastaven pouze pro prijem z naseho serveru).
> Potrebuji nasledujici vec: pokud bude adresa ve tvaru cislo.user na domena
> (jedna se hlavne o to cislo) potrebuji zalogovat nasledujici informace:
> adresu prijemce, odkud zprava prisla (server) a subjekt zpravy (ma
> predem definovany format).
>   Problem je v tom ze se nedaji pouzit aliasy (pokud spravne ctu manual
> [...]

pokud se zpravy preposilaji dal, tak k tomu slouzi 'transport' tabulka,
ale pokud se mely zpravy z ruznych domen sulcovat na tomto serveru
(pripadne neco forwardovat), tak k tomu je tabulka 'virtual' (misto tech
aliasu). Loguje se standartne vsechno co potrebujete (podle
nakonfigurovanelo stupne v main.cf) ... :-)

					caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10