AC97 + MSIK7T266

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Leden 14 17:31:19 CET 2002

On Mon, Jan 14, 2002 at 06:22:01PM +0100, Zdenek Pizl wrote:
> chyba muze byt i v kontaktu jacka kabelu a konektoru na
> desce. Nezda se mi, ze by tam uplne pasoval ... Ale we
> woknech to hraje, tak nevim, vyzkousim jeste full debug.
>
> Zkousel jsem to v konzoli, bez X a KDE, chtel jsem prehrat
> mpg123 song.mp3, prehravac bezel, ale zvuk nikde :(
  jeste ze se tak blbe ptam, nastavil si mixer? Tedy ne jen alsamixer, ale take
OSS mixer, treba aumix.
  Nejlepe nastavit oboje, pak dat alsactl store a do /etc/modules.conf
dat post-install via... alsactl restore.

  Opravdu sory za blbou odpoved, ale mixery jsou na 0 a nekdy se na to
zapomina. (jinak ja kdysi tu zvukovku zkousel kvuli rychlosti z DOSu a byl jsem
tez velice rozelzen ze nehraje).

PS: mel jsem za to, ze kolem zminene funkce se v jadre nic nemenilo...
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz