wake-up po siti z Internetu

Tomas Bezdek bezdek.tomas na centrum.cz
Pondělí Leden 14 20:00:29 CET 2002

Abit

> zkus se podivat na puvodni dotaz (a popis problemu), ta deska tu funkci
nema
> takze asi v biosu nebude...

jestli to neni v biosu, tak to ta deska neumi vubec,v biosu je nutne tu
funkci zapnout, ale osobne bych to takhle nenechal budit po internetu nekdo
by to mohl kdyokoliv shodit (WOL umi zapinat i vypinat)

btw: uz davno mel nejaky rus provozujici server na bbs problem jak ho obcas
kdyz se zakousnul resetovat, vyresil to tak ze proti resetu postavil druhy
PC s CD-ROM mechanikou a tu vzdy kdyz se to kouslo vysunul, usetril si tak
behani po celem Petrohradu