Nastaveni kodovani (pro html) v konqueror KDE 2.2.1

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Leden 14 20:26:07 CET 2002

Miroslav Lednicky wrote:

> Volba "Znakova sada" je tam na neco jineho, ne? Alespon ja jsem to tak
> pochopil. Vyberete si znakovou sadu a k ni nastavite fonty. Jestli se
> pletu, tak mne opravte.

Vybral jsem znakovou sadu iso 8859-2 a potvrdil. Jenomze po opetovnem
vstoupeni do tohoto menu je tam opet iso8859-2 a konqueror nadale
nezobrazuje v html nahledech cestinu :-(  Podotykam, ze v predchozi verzi
KDE (2.1.2) to slapalo spravne.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz