crond a spousteni o 3 dny drive

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Leden 14 20:46:44 CET 2002

   From: "Ing. Zdenek Havranek, HAF" <linux na sea-cv.cz>
   Date: Mon, 14 Jan 2002 07:50:50 +0100

Zdravím,

   >   rad bych, aby mi server(RH 7.0) posilal e-mailem upozorneni na
   > narozeniny a podobna vyroci.
   >
   > Libilo by se mi zadavat data treba ve formatu jako pro crond, ale chci,
   > aby to posilalo upozorneni s predstihem (soboty a nedele, ...).
   >
   > Chci ale do toho souboru zadavat spravne datum a ne posunute vpred. Jde to
   > (a jak).

hledejte na freshmeatu nějaký program, který to umí. najdete jej. Cron není
na tohle to pravé (resp. je, ale musí volat něco inteligentního, třeba
G.. E....). Pokud používáte textový procesor GNU Emacs, přečtěte si
(emacs)Special Diary Entries a nebudete chtít nic jiného.
--
Pavel Janík

My god! Kai is actually _asking_ a question. Is this a first? :)
                  -- Seb James in gnu.emacs.help