Nastaveni kodovani (pro html) v konqueror KDE 2.2.1

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Leden 14 21:16:54 CET 2002

Michal Vymazal wrote:

> Pardon, mala oprava. Je tam opet iso 8859-1 a konqueror nadale v html
> nahledech nezobrazuje cestinu .....

 Bavime se ted o comboboxu 'Vychozi nastaveni' nebo 'Znakova sada'? Kdyz jsem
rikal uplne dole, myslel jsem tim ten uplne dole, tj. 'Vychozi nastaveni'.
 Na hodnote 'Znakova sada' nezalezi, je tam jen proto, aby se vybrala znakova
sada, pak se pro ni nastavily fonty, a zase se mohla vybrat jina znakova sada
a pro ni nastavit fonty (je to trosku matouci pro toho, kdo to nezna).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli