debian a cestina

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Leden 15 01:45:31 CET 2002

thibaud wrote:

> prave... tam je cely problem
>
> Thibaud

 Mozna by mohlo stacit nainstalovat ttf fonty, nastavit XftConfig, v KDE
zapnout antialiasing (Nastaveni/Vzhled a chovani/Pisma). Pak by se mely
pouzivat unicode fonty (pres xft). Myslim, ze jsem takhle videl KWord, v
kterem bylo psano snad cesky, anglicky, rusky a jeste nejak, takze to snad
podobne pujde vsude v KDE (mineno pouze Qt/KDE aplikace).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli