Prijemny editor pro PHP na Linux

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Úterý Leden 15 08:16:59 CET 2002

PHP nepisi, ale pisi html a pouzivam k tomu vi se syntaxi pro html.

> pro programovani ktere me zivi potreboval:
> - cislovani radek
to bude asi slabina, ale ma urcovani pozice kurzoru, ale to cislovani by se
take dalo dodat (nezkousel jsem)

> - pokud je radek delsi nez stranka tak aby se 'virtualne' zalomil ale
> cislovani radek aby to stale bralo jako jeden radek
to je samozrejme

> - zvyraznovani syntaxe
syntaxe je snad pro vsechno

> - doplnovani PHP prikazu podle rozepsaneho textu
to je obtiznejsi, ale necha se to dodelat, bohuzel rucne

> - prijemne a prehledne ovladani! To mi zatim vetsina editoru
> nenabizi -
to je zde vec nazoru, je to skutecne trochu jine, ale umoznuje to dost
kouzel a ja bych uz nemenil,a pan Satrapa na to napsal slusny navod v
cestine http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/

Zip