AVI (DVD) player pro Celeron ?

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Leden 15 08:26:10 CET 2002

Zdravim...

> no jasne...
> presne ten mam doma a prehrawa mi naprosto bajecne. osobne vidim problem spis
> ve videokarte.. mam velmi starou RivuTNT a nemuzu si stezowat. filmy
> prehravam ve fullscreenu 1024x768 uplne v pohode... az na nektery... :)))

v mplayeru? Kolega na TNT2 v mplayeru vzdycky jel v okne. Automaticky mu to
zvolilo ted uz nevim jake zarizeni, ale jine nez Xv. U mne na GeForce2 MX400
voli automaticky Xv, ktere je tusim na HW scaling. Jestli jde mplayer nejak
prinutit k fullscreenu bez Xv, rad se o tom dovim. :-)))

Osobne prave v tomto take vidim problem, ma to presne ty same priznaky, pevna
velikost obrazu v okne i fullscreenu... Jakoby mplayer nechtel delat SW scaling
obrazu a kdyz na to neni podpora v karte, tak se na to vykasle. V procesoru
problem urcite neni.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.