Prijemny editor pro PHP na Linux

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Leden 15 08:42:50 CET 2002

Zdravim...

> PHP nepisi, ale pisi html a pouzivam k tomu vi se syntaxi pro html.

Na tenhle nazor jsem cekal. :-)

> to bude asi slabina, ale ma urcovani pozice kurzoru, ale to cislovani by se
> take dalo dodat (nezkousel jsem)

:set number
a je to tam! :-) (:set nonu - a je to pryc)

> to je samozrejme

Presne tak... :set [no]wrap

> syntaxe je snad pro vsechno

> to je obtiznejsi, ale necha se to dodelat, bohuzel rucne

Tohle je slabina. Vicko neni IDE... kdyby to jeste melo moznost jako je ctags
pro jine jazyky (napr. pro javu) a v gvimku mi to jeste delalo bublinky s
argumenty metody... tak to nema chybu. Ale to bych chtel moc. (Proc zadne IDE
nema vi ovladani?)

> to je zde vec nazoru, je to skutecne trochu jine, ale umoznuje to dost
> kouzel a ja bych uz nemenil,a pan Satrapa na to napsal slusny navod v
> cestine http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/

Vicko je investice. Kdyz se ho naucite a obcas si date praci, ze si vyhledate
funkci, ktera dela to, co chcete (a take ji obcas pouzijete, abyste na ni
nezapomeli), tak pak neznam "rychlejsi" programatorsky editor.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.