AVI (DVD) player pro Celeron ?

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Leden 15 09:26:45 CET 2002

Napise mi to "mate pomaly system pouzijte -framedrop nebo RTFM" - pouzil
jsem oboji ale ten manual je skutecne FM, jsou tam jenom zakladni veci...

Mimochodem, zkousel jsem prehravat i pod xmms - chovalo se to zcela
stejne, tzn. okno pres celou obrazovku a uprostred (aspon ze uprostred a
  ne nekde v rohu) maly film.

To bude asi tim, ze pouzivam -vo=x11, zkousel jsem xv, ale to mi padlo
na papulu, asi ho tam nemam, zejo ?

JAke muzu (musim) pouzit vystupni zarizeni, aby byly zoomovatelne ? A
kde je sezenu ? S cim mate kdo zkusenosti a co doporucujete ( graf.k.
ATI Xpert 98 - zahrobi).

V.

--
Vaclav Peroutka