boot po rebootu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Leden 14 23:50:38 CET 2002

Kryml Josef wrote/napsal:
:
: dobry den vsem,
: rad bych poprosil o radicku,
: mam 2 systemy LINUX RH 7.2 a W2K, kdyz udelam init 6, ci reboot na LINUXU
: a chci nabootovat do W2K tak nenajedou, ale po vypnuti pocitace ano,
: nevite kde by mohla bych chyba?Dekuji za radu.

  Hmmm - na něco podobného jsem narazil u některých počítačů od HP.
Na počítačích HP Omnibook série 5x00 po spuštění kudzu zablokovala
klávesnice (nevím, jestli je chyba v kudzu nebo v BIOSu). Některé
Netservery (měl jsem v ruce E30,E40,E50) zase pro restart v Linuxu
potřebovaly zadat do parametrů jádra "reboot=w", jinak se nezačaly
restartovat. Totéž Omnibook 5000C.

  Ale jinak to jsou docela pěkné počítače :-) (to není námět na flame).
Jenom každý si ty standardy asi vykládá trošku jinak...

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >