jaky skener pro Linux ?

Jiri Kolafa kolafa na cesnet.cz
Úterý Leden 15 12:13:45 CET 2002

> Ma nekdo z teto konference spatne nebo dobre zkusenosti s urcitymi
> skenery fungujicimi pod Linuxem ?

Microtek ScanMaker 3600
Zkusenosti: spatne

1/ je implemenovan pod SANE jinak nez vetsina ostatnich USB skeneru a
dost dlouho mi trvalo, nez jsem ho vubec zprovoznil (mozna moje
blbost..)

2/ obcas se zasekne - snazi se skenovat mimo danou plochu.
(Pod Window$ se mi to nestalo).
Na "SourceForge/sm3600-devel"
(http://www.geocrawler.com/archives/3/10220/) expert Marian Eichholz
pravi:
> I think probably it is a problem that sometimes happens with
> SM3600... :(

3/ kvalita polotonoveho skenu je spatna - neni dost informace ve
stinech.  Nepodarilo se mi to zadnym nastavenim jasu ci gamma opravit,
informace tam proste neni a dostanu maximalne sedou.
Na SourceForge/sm3600-devel pravi eufemicky:
>   May be is a little dark if you compare with the original, but
>   it's ok.
Muj nazor je, ze to OK neni a zure rebootuju na Woknou$

4/ text, perovky aj. (cernobile i barevne) jsou OK

5/ xscanimage dava spatne pocet radek vystupniho PPM (to neni chyba
sm3600, ovsem)

--
Dr. Jiri Kolafa
 Institute of Physical Chemistry