Jak zprovoznit sifrovanou komunikaci v Apachovi?

Úterý Leden 15 14:59:13 CET 2002

Radim Roženek píše:
> Zdravim vsechny,
> tahle oblast je moji velkou slabinou, tak jsem s tim chtel neco udelat, ale
> nevim kudy zacit :(
>
> Chtel bych mit klasickou komunikaci na portu 80 a sifrovanou na jakemkoli
> jinem. Je to vubec mozne?
> Co vsechno budu potrebovat? Mam RH 7.1 CZ. Apache a PHPcko mam
> nakonfigurovane a funkcni. Koukal jsem po nejakych HOWTO, ale asi jsem hledal
> nekde jinde, nez sem mel. Muzete mi, prosim doporucit nejake clanky ci odkazy
> do webu?
	Máte-li nainstalován i balíček mod_ssl, nemůžete chtít víc.
/var/www/html/manual/mod/mod_ssl
/var/www/html/manual/mod/mod_ssl/ssl_faq.html
/usr/share/doc/mod_ssl-2.8.5/README
a všechny odkazy z něj, mj.
http://www.modssl.org/