Prijemny editor pro PHP na Linux

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Úterý Leden 15 16:13:21 CET 2002

PERPETUM wrote:

> Mate nekdo tip na dobry editor pro psani PHP? Na PC jsem byl zvykly na
> PHPed, na Linuxu jsem zatim na podobny softik nenarazil.
> Jinak jasne ze to jde psat v jakemkoliv editoru, ale ja bych od editoru
> pro programovani ktere me zivi potreboval:
Ja jsem zkoncil u cooleditu, potrebuje sice ke svemu pouziti python ale
je opravdu cool

> - cislovani radek
umi
> - pokud je radek delsi nez stranka tak aby se 'virtualne' zalomil ale
> cislovani radek aby to stale bralo jako jeden radek
na to sem jeste neprisel, ale moc bych se nedivil
> - zvyraznovani syntaxe
kazdopadne, ma predefinovane nekolik druhu syntax, moznost vlasti
definice je u linuxu samozrejmosti
> - doplnovani PHP prikazu podle rozepsaneho textu
myslim ze ne
> - prijemne a prehledne ovladani! To mi zatim vetsina editoru nenabizi -
me vyhovuje
> nemuzu si pomoci, ale vetsina 'spickovych editoru' na Linuxu mi
> pripominaji editor Amosu (amigiste pochopi) - plno hezkych funkci ale
> ovladani diametralne odlisne od ostatnich programu.
amigu neznam ale vi i emac mi do ruky nepadly, hold sem uz zmagorenej z
windowsu
> - moznost primo spustit z editoru samotne PHP by taky byla fajn, ale to
> uz si vylozene vymyslim...
no php sem nezkousel ani nejak nehledal ale nektere scripty to umi i
debugovat

> Diky za tip. Jo, mam Suse 7.3
no ja redhat 7.1, ale nikdo neni dokonalej

Ondřej Tůma
www.tsystemsweb.cz  www.techworld.cz

     be free, use Linux