/dev/hda8 has reached maximum mount count

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Leden 15 17:22:07 CET 2002

On Mon, Jan 14, 2002 at 08:51:51PM +0100, Martin 'Goran' Moravec wrote:

> :-)))
> a proc bych mel ?
> tam kde potrebuju, Upsku mam.
> ..pulhodina tvrde prace? server dela sync() dost casto,
> takze pripada v uvahu 5 minut tvrde prace :-)
  Ano, plus rozdrbany cely fs. Nevim, jak to ty rozvodny delaji, ale presne a
neomylne pri zapisu e2fsck zhasne znova :) Jinak jsem psal uprostred tvrde
prace, cimz jsem mel namysli zrovna untarovani vetsiho mnozstvi dat...
ne pulhodinu prace. To je ostatne na pokusne stanici celkem jedno, maximalne
si to zopaknu a procvicim pamet :)

> Zato takovy raiser je mi na 2.4.17 s ide-scsi emulaci schopny privodit
> ooops jen to fikne, ehm mountne.
  Mozne je vsechno. Me zatim xfs na drzku neslitl, coz neznamena, ze nekomu
slitnout nemuze. A mam ho na hodne strojich.
  Ale pokud ti reiser leti hnedka tak je to opravdu blby :(
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz