nejde mountnout floppy

Středa Leden 16 00:03:48 CET 2002

On Mon, 14 Jan 2002, Jan Čejp wrote:

> Ted zkuste zapomenout na chyby typu vadna, nebo zamcena disketa, nebo
> vypadlej kabel. Pri bootu mechanika korektne funguje a nacita.
>
> tohle se vypise v logu messages:
>
> floppy0: floppy timeout called
> end_request: I/O error, dev 02:00 (floppy), sector 0

V kazdem pripade se s tou mechanikou nedomluvi driver v jadre. A to dost
fatalne: ta cisla, co nasledovala, v podstate znamenala, ze se mechanika
vubec nenamahala odpovedet na zadany prikaz (ani tak, ze by ohlasila
chybu).

On Mon, 14 Jan 2002, Michal Vymazal wrote:

> Jste si opravdu jisty, ze ghost udelal korektne celou image disku? Zkuste
> smazat device pro flopynu a vytvorit jej znova. Evidentne ma jinou tabulku
> pro floppy, nez ma mit. Spravnou tabulku najdete v manualu.

Nevim jakou tabulku mate na mysli, ale major a minor cisla jsou dobre
(2:0) a nic jineho se v /dev nastavit neda?!