apache+php3+mysql

Jirka P jprokupek na centrum.cz
Středa Leden 16 01:38:48 CET 2002

> 1] Nainstaloval jste si podporu php pro mysql (php3-mysql resp.
>   php3-cgi-mysql pokud pouzivate PHP jako cgi) ?
Dik za odpoved
samozrejme nejen vam ale i vsem ostatnim
mam nainstalovano       APACHE 1.3.9
                         PHP3 3.0.16
                         PHP3-Mysql 3.0.16
vse debianske baliky urcene pro dist. potato

> 2] Podivejte se, zda mate v php.ini uvedeno a nezakomentovano:
>   extension=mysql.so. Je to zpravidla az nekde na konci souboru.

Primo tuhle polozku jsem tam pro mysql nenasel. byla tam pouze pro starsi
vezi
msql. Pro mysql tam je extension=php3_mysql.dll. Bylo zakomentovano, tak jsem
odkomentoval, restartnul apace a ono nic, stale to same. Tak jsem tam skusil
napsat jeste ten radek co jsem tam mel najit, tedy extension=mysql.so. Opet
jsem restartnul indiana a SLAVA HURA zacalo to behat - No a jak malo stacilo k
detske radosti, diky moc bylo to touhle ""hlouposti""

(Soubor php.ini hledejte v adresari /etc/php3/apache/ resp. v
 /etc/php3/cgi/ pokud pouzivate PHP jako cgi)
 OK presna tam jsem to hledal, - CGI nepouzivam

BTW: s problemem to sice nesouvisi, ale mate nejaky zvlastni duvod proc
nepouzivate php4?

Na tom vubec nic neni. Slysel jsem pouze nejake famy, ze si to nekdo
naistalova a se ctyrkou to nerozbehal, ale jestli me budete lamat, mozna ze me
presvedcite
Mejte se a jeste jednou diky

 Jirka
E-Mail: Jirka P <jprokupek na centrum.cz>
Date: 16-Jan-2002
Time: 01:34:55

This message was sent by XFMail