utok pres ssh

Středa Leden 16 08:22:49 CET 2002

On Tue, Jan 15, 2002 at 11:39:42PM +0100, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:

> Zajímalo by mě, jakou používají techniku. Jestli jen BruteForce
> nebo nějakou formu DoS či co. Tomu prvnímu IMHO zabrání kvalitní
> hesla, tomu druhému asi jen upgrade.
>
> BTW: To abych se pro jistotu do těch logů také podíval.

Ja som sa teraz a nasiel som tam taketo zapisy:
auth.log:
 sshd[19274]: Did not receive identification string from 200.250.44.1

IP sa tam meni. Je to ten pokus? Alebo ide o celkom nieco ine. Ine
zapisy okolo sshd, ktore by som nevedel identifikovat tam nemam.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...