utok pres ssh

Středa Leden 16 09:04:27 CET 2002

Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> Zajímalo by mě, jakou používají techniku. Jestli jen BruteForce
> nebo nějakou formu DoS či co. Tomu prvnímu IMHO zabrání kvalitní
> hesla, tomu druhému asi jen upgrade.

	Zrejme byste si mel ujasnit pojmy co to vlastne DoS ci DDoS utok je -
jak souvisi s uspesnym prolomenim bezpecnosti stroje opravdu netusim...

Marian Cavojsky wrote:
> auth.log:
>  sshd[19274]: Did not receive identification string from 200.250.44.1

	To je znamka, ze na strane serveru nebezi ident, nic vice, nic mene...
(ja to mam u kazdeho prihlaseni:->)

> BTW: To abych se pro jistotu do těch logů také podíval.

	Byt vsemi bych ty LOGy sledoval pravidelne a poradne...