utok pres ssh

Středa Leden 16 09:50:47 CET 2002

David Trcka wrote:

> To tezko. Znamena to, ze druha strana udelala neco jako 'telnet blabla 22'
> a pak ukoncila spojeni. Mi nebezi ident _nikde_ a zadne takove texty tam
> nemam. Kdezto v pripade toho telnetu je tam spolehlive vyrobim.

	Sypu si popel, spletl jsem si to s trochu necim jinym, kolega ma
pravdu, nemusi to byt ale jen telnet, ale treba nmap, pripadne jsem
nekde zahledl scanovaci soft primo na SSH, ktery dokazal pomerne uspesne
odhalit verzi SSH daemona na strane serveru... - je zajimave, ze
diskutovany problem s CRC32 se tyka ssh az do verze 1.2.31 (vcetne), ja
jsem behal 1.2.30 a vyhli se mi obloukem... - zrejme se jedna jeste o
dalsi chybu, kterou vyuzivaji nastroje, ale chyba neni oficialne
popsana, jinak si nedovedu predstavit, proc by se zrovna na 1.2.27 meli
zastavit... Vi nekdo vice? (stravil jsem nad problematikou 3 dny,
nacerpal spoustu informaci, ale tohle jsem nenasel)