links a HTTP hlavicka Refresh:

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Leden 16 09:59:42 CET 2002

Radek Vybiral wrote:
: On Tue, 15 Jan 2002, Jan Kasprzak wrote:
:
: > 	Nevite nekdo, jestli links umi sam reloadovat stranky
: > s HTTP hlavickou Refresh:? Zatim se mi to jevi tak, ze jen vypise
: > nahoru "Refresh: <URL>" jako link, ale obnoveni sam neprovede.
:
: Zrejme opravdu neumi, mam posledni 0.96 a treba na www.linux-mandrake.com
: to refresh neprovede. Ale ja to nepovazuju za nejakou tragedii, zalezi na
: co to chces pouzit.
:
	No prave. Potrebuju vytvorit jednoduche obrazovkove rozhrani
a nechce se mi to psat v curses nebo necem takovem. A krome prochazeni
linku a obcasneho reloadu nic vic nepotrebuju. A lynx to taky neumi :-(

-Y.

|\    As anyone can tell you trying to force things on Linux developers   /|
|\\   generally works out pretty badly.              (Alan Cox in lkml)  //|