Padani ssh spojeni

David Tok theo na coolnet.cz
Středa Leden 16 10:21:09 CET 2002

On Wed, 16 Jan 2002, Pavel Voch wrote:

:> Celkem podstatne.
:
:To je mi odpoved :-) Firewallem myslite, ze jsou nastavene filtrovaci
:pravidla v jadre, ze jdu pres maskaradu nebo co?

co na to rict vic? a jste si 100% jisty, ze maskarada nemuze byt nekde
mezi vami (v divocine zvane Internet) a Vasi lokalni siti?!

:Pres maskaradu nejdu, oba pocitace maji verejne IP adresy. Na obou
:jsou nastaveny filtrovaci pravidla v jadre. Navic mam podobnou
:zkusenost jako jini, kteri tu psali, ze se starsi verzi ssh jim to
:nedelalo a od jiste verze ano.

nebyla pri prechodu ne vyssi verzi ssh nekde zmena v /etc/sshd_config a
pridani, nebo ubrani pravidla KeepAlive yes ? (pripadne zmena Idle
messages ?)

:Pokud mam z jineho pocitace pristup po lokalni siti opet je stejna
:situace az na to, ze filtrovaci pravidla v jadre jsou nastavena pouze
:na cilovem stroji.

Predpokladam ipchains a ze v tomto pripade se neprochazi retez forward,
ktery ma shazovani na svedomi.

:> praveze mate ozivovani nastavene na 2 hodiny, skuste 5 minut (300 s)
:
:Aha. Na cilovem nebo zdrojovem stroji nebo na obou?

staci na jednom z nich, ja to mam na stanici a jede to v pohode.

-- david tok