upgrade xfree v debian 2.2r4

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Leden 16 09:57:49 CET 2002

Zdravim!

Mam problemik. chcem upgradnut xfree v debiane.
Pozeral som po nete a vsade mi odporucali upgradnut cez apt
ale ja doma nemam modem, aj kebi som mal tak nekradnem, takze potrebujem
upgradnut z prinesenich balickov. zatial som si stiahol zdrojaky ku
glide (mam voodoo3 3000) k mese a xfree4.1.0 vsetko z unstable verzie.
staci to alebo treba este nieco stiahnut? a ako to presne skompilujem a
potom nainstalujem (som v debiane zaciatocnik).

Za pomoc dakujem

P.S. cez DRI finkguje 3D akceleracia aj v okne? mesa z fx driverom a
glide2x mi na tejto karte ide len fulscreen. a je vykonnejsie DRI ako
3dfx driver v mese?

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"