Priserne pomaly ServeRAID ?

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Středa Leden 16 10:08:54 CET 2002

"Pavel Lisy" <pali na tmapy.cz> pise v diskusnim prispevku
news:1011115753.23273.5.camel na prog-11...
> Jaky rezim je tedy optimalni? Jde to prenastavit i pri nainstalovanem
> systemu?

WB je optimalni, data se zapisuji se zpozdenim.
WT je pomalejsi, data se zapisuji okamzite, cache slouzi predevsim pro
cteni, zjednodusene receno.

Myslim, ze to nebude problem, nema to nic spolecneho s fyzickou formou dat,
pouze se zpusobem, s jakym je s nimi nakladano. Krom toho, preci pisete, ze
je to HW RAID a ze se to tvari jako SCSI disk...

> Hlavni problem jsem odstranil vypnutim zurnalovani (prechodem z ext3
> zpet na ext2), ale budou se tam pouzivat jak velka GIS data sdilena pres
> SAMBU, tak  postgreSQL databaze. Takze tezko rict jak to nastavit.

GIS data ;-)... zajimave... ;-)

Martin Kokes
(ex Quelle,nyni GPlus Pardubice)