Necekany problem s AudioCD

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Leden 16 10:33:23 CET 2002

Bohuzel Vam neporadim, ale stejny pripad
se mi stal v RH 6.2 - myslim ze to bylo nekdy po
upgrade jadra ale nejsem si jisty (bylo to davno).
(Zvukovku mam starou - nejsem si jisty znackou,
ale je pro ni ovladac mad16.)

Nicmene doposud jsem na reseni neprisel -
zkousel jsem podrobne prochazet nabidky
kernelu i trochu si hrat s aumix a vubec zkouset
ruzne mixery.

Zvukovka proste funguje ale prehrani CD pod linuxem
ne (ve win ano) - tedy, CD se toci ale nic neslysim
(ani pri max. hlasitosti reproduktoru).

Uvedene situaci predchazelo to ze vystup byl
nejdrive slyset jenom z jednoho reproduktoru...

Ted sbiram sily na prechod na RH7.2 abych trochu procistil
pocitadlo - 6.2 sice krasne slape, ale nechce se
mi pracne aktualizovat ruzne knihovny vzdy pri
upgrade novych aplikaci ... je to dosti unavne...
Ale treba zase bude fungovat CD :-]

Jestli natrefite na reseni, dejte mi prosim vedet.
Dost by mne to zajimalo.

Petr