SVGATextMode

Středa Leden 16 10:13:15 CET 2002

rad0 misovic <rado na freejane.sk> wrote:
-> :-))) Do tela mailu by to neslo? Ono, konfera akosi usekava attachmenty :-)
-> Aj mna by ten fajl vcelku zaujimal. Diky.

->> Ceske fonty to umi (pokud je mate, kdyztak upravte
->> ty cesty). Mozna misto consolechars budete muset nastavit setfont (zalezi
->> na distribuci). Upravte frekvence pro monitor (jsou tam jako pojistka, aby
->> nenastavil mod, ktery monitor nezvlada.
->>
->> Mod si vyberte nebo vyrobte vlastni (modeline jsou stejne jako v X).

-> tzn, mozem ten mod opajcnut komplet z XF86Config-u?

v mojom manuali ku svgatextmode sa pisalo ze v ziadnom pripade. Pozrite si
teda manual alebo config niekde by to malo byt spomenute.
Ale osobne by som bol velmi rad keby bol ten config kompatibilny, pripadne
dokonca zdielany.

 Atheism is a non-prophet organization.