beginer: openLDAP v 1.2

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Leden 16 11:44:36 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> On Mon, 14 Jan 2002 10:12:54 +0100, Krištof Petr wrote:
>
> :> Naimportoval jsem ~3000 uzivatelu na masinu pentium 75, 24 MB RAM,
> :> nejaky 5400 ot disk.
> :> ...
> :> Prihlaseni uzivatele do systemu, kdyz se uzivatel overuje v LDAPu,
> :> trva 30-70 vterin.
>
> : Tak tomuhle ja rikam nedotcenost pokrokem :-) Minimalni konfiguraci
> : odhaduji na procesor > 500 Mhz a pamet > 128 MB aby to vubec jelo.
>
> Jezusmaria, a to preco? Ved keby nemal v pamati nic a vsetkych
> 3000 uzivatelov by linearne prechadzal po disku, tak to nemoze trvat
> [...]

Zkousel jsem mail/ldap server na ruznym HW a myslim, ze ten odhad
je odpovidajici.

Obecne asi budou s implementaci adresarovych sluzeb problemy.
Podivejte se na M$ (Exchange/AD), Oracle (PaegasClick??) a jine.

Mozna je pismeno L v nazvu protokolu vztazeno k penezence
uzivatele, kteremu odlehci pri nakupu HW ;-)

pk